(*vet inte vad jag ska skriva här*)

Hej-hop!
Igår, så sov jag hos Rebecka...efter att vi varit på skolan med klassen för att se på film o mysa. Vi såg på The Pianist, mycket gripande film. (Uschaa, hemsk, fruktansvärt hur det har varit)
Men själva kvällen i sig var mysig. Men när jag och Rebecka kom hem gjorde vi lite läxa och So, sedan sov vi xD
Och idag så har vi haft idrott och massa plugg lektioner, men ändå en bra dag :)
Roligt har vi ju alltid på rasterna.
Här är Erik, och Rebecka:
Det är mer våldsamt, än vad det ser ut att vara... :O
Och nu ikväll så blir det plugg plugg plugg, om jag hinner och orkar så blir det nog lite ansiktsmask och så :)
Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0