Vadå skönt? ;)

Hej bloggen!
Seriöst, jag måste ha vänt dygnet helt....Kommer bli jobbigt med tanke på att det är skola på måndag.
Nu kan jag checka den sista grejen, fixa min hy, det var underbart! ;P
Först, ett dumt finmedel, varm ducsh,hårinpakning, smörja in sig i mysig kräm, ansiktsmask, och tillsist ansiktskräm. Kan inte säga annat än avslappnande. Så nu vill jag bara kunna somna i vettig tid. För jag ska upp imorgon och vara igång hela dagen och hela natten. Först stan och där ska jag bla. träffa en kompis och köpa godis. Sedan en snabb sväng förbi Elias. Efter det blir det till att åka till den efterlängtande TJEJKVÄLLEN och få träffa mina saknade flickor!!
Det här använde jag + finmedlet
Mammas hårinpakning, men jag lånade lite ^^
Jag använde bara krämen som sagt, det andra är en rengörnings gel...(Den kommer till hands imorgon bitti)
Veckans skönhetstips: För er som lätt får fett och smutsigt hår, eller bara vill ha det helt rent, använd schampo två gånger, för första gången tar det bara bort de värsta smutsen, inte allt fett! ;)
Jag måste försöka sova snart, så jag skriver mer imorgon!
Sov sött, puss o kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0