Hemma!!!

Idag kom jag hem vid 16-tiden:) har varit skönt att vara borta. Men som alltid "borta bra men hemma bäst"!! Imorgon ska jag lägga upp några bilder och så. Kan säga att vi har skrattade jätte mycket under denna mini semester:P När vi åkte ner till hudik så körde jag ca 6 mil (jag övningskör ju). Sen när vi skulle byta jag och mamma så ser vi att skylten man måste ha är borta (tur ingen polis kom). Undra hur länge vi kört utan den då. Tänk om den lossnade redan innan gnarp:P Måste lägga kläder i tvätten och packa ur väskan. Sen måste jag ju börja packa in för resan till Göteborg:) men jag har ett problem.... Jag vet inte hur mycket jag ska ha med. Vi ska vara borta minst 2 nätter men kan bli fler. Jag tror det blir fler eftersom vi åker ner på måndag, går på Liseberg på tisdagen och åker ner till Ullared på onsdagen. Sen måste man ju nästan sova över i Ullared eller hos Mias barn typ innan man åker hem. Om vi inte ska göra mer grejer så:P Så hur mycket ska man ha med sig:O sen ska jag ju ha plats för shoppingen också. Jag har ju några tusen att handla för:D Kram rebecka!!! På bilden: mammas nya bil!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0