Uschaa...

Hejhej Bloggen!
Fick nyss världens blodsockeranfall, uscha vad hemskt! Men det håller på att försvinna nu, hoppas jag. Jag tror jag måste börja äta oftare och mer bestämda tider på dygnet :S Känner att jag har slarvat jättejättemycket de senaste dagarna...Stackars kropp.
Jag har varit ute i regnet också mysigt var det, i alla fall när man hittar en gammal mp3 med massor av bra låtar! Dansa runt lite i hagen. Och när jag ropa på min häst så kommer han springandes mot mig, såå söt. Han gjorde likadant efter en stund då mamma kom ut, så vi kunde fixa maskproverna. Gullig häst jag har, dock så är han jättehet, särskillt nu när han var på behandling igår. Han bara hoppar runt och leker fast han är 25 år :')
(lite kärlek till min häst bara)
Så fort illamåendet försvinner ska jag ta bilder på mina senaste köp, så ni får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0