Årets morsdagskort!

Hejhej!
Jag valde att sola istället för att åka båt, låg i solen ungefär 2-3 timmar, så nu har jag fått färg. Och en timme senare märkte jag att jag bränt mig också...Inte så skönt, men jag hoppas att jag kan rädda det. Vill inte få soleksem eller börja flagna redan nu.
Blev bort bjudna på middag också, mycket god mat! (Grillat två dagar irad, men lika gott ändå)
Har precis gjort klart djuren och duschat.
Så nu väntar en film med familjen innan jag går och lägger mig, inför en ny vecka!
Här har ni bilder på årets morsdagskort:
Fick göra egna blommor eftersom att mamma använt mitt pyssel, suck suck ;)
¨
(hann inte fylla i texten med en svart penna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0