Bara några saker kvar :)

Hallojj!
Har kommit hem från birsta och gjort hästarna. Så nu har jag tid till att plugga? Njaaa...
Jag har redan shoppat en del för min månadspeng, det gillas inte.
Men det jag kom hem med som är till för skolavslutningen är:
Hårfärg, hade behövas endå.
Bh band som passar till klänningen på ett eller annat sett.
Sedan köpte jag även en klänning, men den tänker jag inte visa er nu..tror jag..Jag ska tänka på saken :)
Nu har jag bara skor och smycken kvar att köpa.. Mamma och Basse orkade inte med det så det får bli en annan dag.
Idag fick vi även klass kläderna, jag ångrar mig lite att jag inte tog någon tröja, men det gör inte så mycket. Jag fick ett par gigantiska och mysiga byxor!
Jag köpte även ett par glajjor till carl på Birsta eftersom att jag förstörde hans. Men jag skulle ju ha köpt ett par gröna till mig på samma gång, men det blev inte av...får ta det en annan gång också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0