Bildbomb!

HejHej!
Här är lite bilder från Rebeckas födelsedag!
Först fixar jag och Lovisa tårtan!
Som vart hur god, mäktig och vacker som helst!
Sen blir det till att kidnappa rebecka!
The bad assssssses!
(Sofies hand, hehehe. Eftersom att Rebecka inte har en aning om vad vi gör runt om henne)
Sedan åt vi mat, vanlig mat för typ första gången = Tacos!
Sedan tårta och pressent öppning!
Hon blev så glad så :)

Såhär mycket har jag nog aldrig sätt Lovisa gråta...
rebecka började också gråta
och varför
jo, för att
hon fick ett eget häst brev...
Hon öppnar det och dem ser två bokmärken, som man hade när man var liten. *Lovisa brister ut i skratt och gråt och alla andra hänger på*
Tillslut fick jag be dem att vända på bokmärkena, för det var ju faktiskt inte det som var vitsen med det hela xD
Vi gick till brasan och jag bad om att få ett grupp foto och så fort jag säger det så går alla åt olika håll för att slippa vara med... *suck*
Men sen tar lovisa i det hela och samlar gruppen ;)
Sofie körde till och med på ett solo ^^)
Lovisa hittade ett träd för 10 kr, men egentligen var det vad som kostade för att parkera...
när vi kom hem blev det spel som gällde, vi började med Den försvunna diamanten.
och efter det blev det lite Hedbanz:
Här försöker Lovisa lista ut vad hon är, hon försöker forma hennes kött-sallad framför sig xD
Sofie håller på att ge upp, fast vi säger att det är typ det viktigaste som finns (utom mat och vatten..)
här lägger vi ingen kommentar mer än, när sjutton intfäffade det där???
Rebecka kör på den hårda stilen ;)
Så nu har ni fått se lite av det som hände under våran underbara kväll
(jag försökte lägga upp en video allt gick bra tills det huxflux stod att jag hade tagit bort den och jag tänker inte ladda upp den igen för det tar 100000 år)

Kommentarer
Postat av: Ploppan

Oh my gash, snyggagänget.se !!!

Älskar er tjejor !!!!<3

2012-05-06 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0