Bra, från start till mål.

Hejhej!
Dagen har varit bra. (Så skriver jag alltid på min utvärdering, fast oftast "veckan har varit bra" osv... bara så ni vet.)
Jag valde tydligen dikter och bild, men jag önska att jag valt No, fick inte byta heller. Men, som alltid, tar jag och Lovisa oss igenom allt. Vi gjorde en söt dikt, har bild men jag är jättetrött nu så lägger upp den imorgon och andra bilder från dagen. Vi hade ju en "dejt" med alla våra lärare såhär innan vi går ur nian, vi fick kladdkaka och glass :')
Jättetrevligt var det, och jag var nära på att fälla en tår ett par gånger, kommer sakna skolan/klassen/vissa lärare otroligt mycket!
Efter skolan åkte jag och Tilda till stan, bara för att vi kan. Jag hittade ett linne som jag tror kommer passa till mina söta shorts, men jag vet inte så jag ska pröva det nån dag till veckan. Jag MÅSTE även köpa en bikini, ett par skor (minst) och örhängen innan tisdag morgon, *panik*.
Men nu ska jag snart sova så vi hörs imorgon sötisar, GoNatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0