Hjälp mig!!!!

Morgon dagens planer är:
- upp 05:00
- äta frukost, göra mig ordning och kolla vad jag ska ha med för lunch.
- åker kl 05:45 från klockarberget
- framme på jobbet 06:00 eller 06:05 (går fort om man åker innan alla andra:P)
- börja jobba 07:00 (räkna kassan, fixa med det som kommit med posten och göra klart "prislistan")
- 09:00-09:15 är det 9 fika (maka och choklad/vatten)
- fram till lunchen 12:00 får vi se vad pappa tar fram för jobb.
- lunch 12:00-13:00
- sen blir det jobb igen till kl 15:00
- 15:00-15:15 då är det 3 fika (bulla/ingenting och choklad/vatten)
- slutar 16:00

- städa mitt rum
- middag
- fortsätta städa mitt rum
- eventuellt beställa ett par skor:D
- planera hur mitt rum ska göras i ordning och räkna på vad det kommer kosta
- duscha och kanske färga utväxten
- sova
Tror min dag kommer se ut så:P

Jag har ett problem ska jag färga slingor så det blir ljusare och ljusare och låta solen göra det ljusare eller ska jag färga mörkare????!!! HJÄLP!!!!!!
Sen är det ju också om jag väljer slingor ska jag ta mycket eller lite slingor:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0