Inte så intressant kanske xD

Hejhej!
Förlåt om jag inte blogga igår men jag var på ganska dåligt humör, sorry :(
Men jag kan ju säga att jag har och har haft nackspärr sen i måndags...men det börjar bli bättre. Men ändå så var jag och träna idag och det gick helt okej, jag gjorde allt fast det gjorde ont! Och jag har till och med varit nyttig i typ över en dag, men tror att jag bryter det idag ;) Jag är så värdelös ibland, men varför ska jag vara nyttig för? Jo, juste snart är det sommar (=bikini..) och jag börjar få finnar, hör ni, finnar, i ansiktet...jag gillar inte det ett dugg... Så får väl börja skärpa mig.Detta var då ännu mer utav mina i-landsproblem.
Jag skulle egentligen ägna kvällen åt att göra hk:n och spanskan...men jag har ingen lust så istället blir det nog lite filmmys ^^
Har faktiskt varit duktig och gjort två matte-nationella idag och jag tror till och med att det gick ganska bra :)
Vi hörs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0