lite om dagen mm.. (?)

Hejhej!
Dagen har varit väldigt bra, utom att jag höll på att dö när jag var tvungen att sjunga i mick, samtidigt som jag skulle hålla micken i min hand...så jag skaka och sjöng som en kråka...yeeeeey
Annars har allt rullat på :D
Jag, Tilda och Amanda fixa lite inför dansen
Sedan ett jobbigt träningspass.
Och nu har jag precis valt kläder inför morgondagens fotografering med klassen, ni får se imorgon. Bara att hoppas på det bästa och ett hyffsat väder? 
Pappa kom nyss in och meddela att jag ska på behandling också, vilket jag ser fram emot otroligt mycket! Har så sjukt känsliga höfter nu så jag behöver verkligen detta.
Nu ska jag antingen se film eller lite mer Vampire Diaries, bara för att jag känner mig lite beroende ;O
Så ni får sova sött alla läsare, puss o kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0