Nu blev det en massa text ;P

Hej Bloggen!
Dagen har varit lagomt lång och jobbig idag. Först lite svenska, som gick ganska bra. Sedan stack jag iväg till veterinären med min lilla flicka. Det gick bara bra. Hon har fått en ny medicin och har kvar en del av den gammla. Men jag hoppas att hon blir bättre snart. Hon har ett djupt såt i ögat/iris. Stackars liten.
Sedan kom jag tillbaka och hade lite olika genomgångar för klassen innan det var dags för lunch.
Efter lunchen blev det ingen idrott eftersom att våran lärare halkade och bröt armen...
Det blev vårshowsträning istället, som jag helt okej.Utom delen då jag ska sjunga, jag har något fel i halsen...så får knappt ur ett ljud efter tre ord...känns lite farligt om jag tänker bli sjuk eller så :S (men jag hoppas att Emil kan hjälpa mig i slutet av veckan)
Sedan blev det lite dans och den blir asbra! Snart är hälften gjord, men den kommer äga sönder ;)
Fick sluta en timme tidigare (y)
Här är dagens outfit:
(Suddig bild jag vet, sorry)
Ni ser kanske att jag körde på en ganska slapp klädsel idag, men jag säger "kläder efter väder"
Det blåser ju storm! Så ridturen blir till och med inställd :(
Nu ska jag försöka plugga lite inför matte nationella som är imorgon, men det lär jag ju inte göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0