Schh...

Hejhej!
Sent jag gör inlägget ;O Sorry!
Men jag har pluggat pluggat pluggat, kanske ätit lite och så också ;P
Men nu har jag i alla fall gjort en förhoppningsvis godkänd engelska uppsatts....jag kan ha glömt en fråga..men det tror jag att jag skiter i eller jag avvaktar tills sen. Och jag har bara tre uppgifter i so:n kvar, som ska vara klar imorgon...så det hinner jag inte. Men kanske klara det ändå, kan ju alltid hoppas xD
Men nu ska jag inte skriva mer om tråkigt plugg...utan att det är sista "pluggdagen" imorgon, sedan är det slappa som gäller vet ni hur mycket jag längtar?? SJUKT MYCKET!
Imorgon är det första uppvisningen av vårshow, som jag verkligen ser fram emot. Utom den delen då jag ska sjunga, men det går nog bra. Jag har ju en kör bredvid mig :)
Nu måste jag återgå till det tråkiga ett tag, bye bye!
Näää, gud vilket tråkigt inlägg. Jag kan ju lägga till att jag inte verkar vara så gillad av min lärare. Hon klaga på att det jag skrev var ointressant och att ingen skulle fatta det bara för att det var ett konstigt namn på en fågel familj? Och att jag bör skriva om något mer intressant, det var ju lite konstigt? Antingen går jag till rektorn imorgon eller så skiter jag i det... Men det var ju lite knasigt sagt eller? Är det okej? Jag bestämmer väl vad jag själv vill skriva om?
Herregud, tur man slipper skolan snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0