Mitt charmtroll!

Halloj!
Har nyss varit ute och fixat hagen lite grann. Sedan fick jag för mig att hoppa upp på min fina häst. Det gick ganska bra, kunde styra han nästan helt galant. Men sedan börjar mamma fjanta sig = ropa på hästarna och springa. Jag säger nåt i stil med "mamma sluta, jag vill inte dö det är skola imorgon!!" Men ändå får hon dem att springa upp för backen, fast jag överlevde i alla fall, stannade till och med kvar på hästryggen. Huxflux så kommer det en stormvind och då hoppar dem ju också till...inte för att skryta men jag överlevde det med, lätt ;)
Han är så söt och gosig!
Och nu satte ni och läste hela historien i hopp om att jag skulle ha trilla av, eller hur?? ;)
Bild sen i vintras, dock så hade jag lite tråkigt nu mitt uppe i matte pluggandet så jag lekte lite med den xD
Jag har ingen lust med matten eller svenskan, så jag funderar på om jag kanske ska ta bort nagellacket och chilla lite ett tag, innan jag fortsätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0