Lite vad som hänt.

Hejhej!
Efter skolan i onsdags blev det träning, som gick toppen.
Åkte till Elias på en gång efter det och sov över där. Jättemysigt :)
Idag, var jag med Elias ett tag innan klockan närmade sig halv tre. Då gick jag bort till nått ställe där jag och Emil skulle sjunga. Men jag är jätteglad att Elias följde med och bar mina väskor ^^
När jag kom hem fick jag goooo mat, lassange. Vilket jag uppskattade något kopiöst.
Jag byggde även en "bil" bana åt min lillebror.
Lekte även.... Mekaniker? xD
Sedan eller innan, så lekte jag spindelmannen/spiderman:
Ja ni ser ju själva att jag har min Batman kompis och självklart Lucky luke.
Ska man kanske ta och bli superhjälte på heltid?? Vad tror ni? 
:)
Jag avslutade kvällen med en helt okej film, Intruders:
Nu ska jag snart sova och vänta vad nästa dag har att erbjuda, så sov sött alla läsare! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0