SOLBRÄNNA!!!!!!!! -.-'

Heeej Bloggen!
Nu har jag precis satt mig ner för att vänta på nagellacket som måste torka.
Bloggade inte igår eftersom att jag sov hos Elias. Men nu ska ni få ett långt inlägg här!
Jag måste bara få säga att värmen idag, har varit mycket hög, men det vet ni nog allihopa, så som alla skriver på t.ex facebook hela tiden, haha xD men det jag vill säga om denna värme är att den har förstört min bränna :/ jag har nu ett sådant hära mönster under mina kläder...
Precis, boxar bränna och glöm inte bh-banden -.-' Det här kan ha förstört allt! Min skolavslutnings outfit kan ju bara gå och lägga sig om det ska vara såhär :( och jag är den-där-tjejen-som-inte-har-några-solränder...
Men det är väl bara att sola mer..
Jag har haft en jättebra dag i alla fall! varmt, skönt, trevligt folk, härliga "lektioner" och allt var bara bra :)
Här har vi girlsens place:
Efter rasten, som vi var på i bilden ovan, så vart det dags för lite vollyboll och andra roligheter.
Ett tag senare var det dags för mig, Adam och Lovisa att baka pinnbröd, vilket gick strålande bra!
Och efter skolan gick jag, Alva, Basse och Simon till Bommen Grillern för att köpa glass, gott var det.
När jag kom hem var det bara att sola, som också gav mig färg, men min bränna är LÅÅÅÅÅNGT ifrån borta...Tar nog minst två timmar varje dag i en vecka för att få bort den...
Jag har även pakat och valt ut fika tills imorgon då vi beger oss till Ljungan för att fiska, fika och sola.
Jag och Basse tar min supersnabba moppe dit imorgon bitti.
När jag skulle plocka gräs åt bla kaninerna så hittade jag en söt katt på gården och så fort jag ställde ner korgen och börja klappe henne så hoppa hon ner i korgen. (Ps.Hon älskar att krypa in i "trånga" utrymmen som väskor, lådor mm...)
Hon var faktiskt ganska tung att bära.
Det där var ju egentligen inget intressant att veta? Men jag ville bara visa vad söt hon var :')
Nu ska jag bädda rent sängen och sedan blir det film tills jag somnar.
Hoppas ni alla haft en jättebra dag och sover sött, puss puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0