Bilder med text...

Hejsan!
Här är dikten som tog mig och Lovisa en hel dag att göra, eftersom att mina dikter var för djupa för henne xD

Sedan några bilder från "dejten" men lärarna igår:
fruktkort, kex mm från niorna till lärarna
Bilder sen småbarnstiden!
Vi fick även en jättehärlig dikt, kanske ska lägga upp den?
Denna morgon hade jag ett svårt beslut att fatta, vilken cykelhjälm ska jag ta? Den coola men eld flammor eller den rå balla blå (min lillebrors gamla som är för liten för honom nu)
Sedan när jag passera farstuqvisten så hittar jag den häftiga svarta som jag hade förra året, men det var ändå den rå balla blåa som vann!!!
Vi startade dagen med att rensa bokhyllan, tvätta den och sätta alla böcker i bokstavsordning (y)
Efter det blev det leken "generalen och spionen", det är det roligaste som finns, jag lovar er alla att det är det roligaste lek/aktivitet vi någonsin gör på skolan. Har längtat hela terminen och det såg ut som att vi inte skulle få leka det något mer, men då kommer vår underbara lärare och säger att vi ska köra just det, lite glad man blev då :D
Efter lunchen blev det cykelklassikern!
Här har ni bilder på våra fina hjälmar:
Och paus stället i ett mycket vackert dike.
Nu ska jag snart gå ut och ta in hästarna, så jag och mamma kan rida iväg på en gång hon kommer hem!
(Måste bara få säga att igår galopperade jag för första gången på länge över en äng, de var så mysigt!<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0