Vågar jag???

Vilket härligt väder:) har varit ute nästan hela dagen!! Det är ju så skönt. Men har fått värmeutslag:/
Dagen började halv 9 med att göra sig klar för att åka till skolan. 8-9 hade vårshow. den va faktiskt bra:)
Sen åkte jag och pappa till nolby och köpte tak och sen till juniskär och hämtade en bil. Pappa lagade bilen på typ en timme eller något sen åkte vi och lämnade bilen. Men innan åkte vi på ok och köpte lampor som han skulle byta när han kom fram:) men hållaren där lampan skulle vara va trasig. Men min pappa ger sig ju inte så han försökte säkert en timme med det:P Medans la jag mig och solade i solen!!:D

Imorgon funderar jag på att vara ute på gården och gräva. För att plantera mina plantor:P men jag är allergisk mot både gräs och pollen så får se om jag dör när jag gör det eller inte. Fast jag nyser ju redan utan att ens vara nere i gräset. Så det blir ju inte värre (kanske) att vara ute i gräset??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0