Helt otroligt

Har klarat av att bara äta fruktsallad och lite glass under denna vecka (kommer ju inte äta något onyttigt imorgon). Fast jag åt ju bara glass nu i helgen. Det va länge sedan jag klarade mig utan att äta chips, popcorn eller godis på en helg. Jag har ju inte sedan jag började lägga om kosten (ca 4 veckor sedan) ätit godis, chips eller popcorn.
Nästa helg blir det antingen ingenting eller ännu mindre glass:) ska sluta äta sötsaker. Men blir jag sugen på något någon helg så blir det LITE glass.

Känner mig mycket piggare och gladare!! Så kul också att några ha märkt att jag gått ner i vikt på ansiktet. Blir så glad och ännu mer motiverad när jag får bra kommentarer. Har även själv märkt lite gran på några kläder att dom går längre ner över magen och att dom inte sitter lika tajt. Så nu kämpar jag bara vidare och vill som sagt försöka gå ner minst 10kg sammanlagt tills 2013. Men det får gärna vara ännu mer en så:)

Imorgon ska jag testa en ny träning! Jag ska prova getfit. Hoppas det är något jag vill fortsätta med<3
På bilden är det jag för 6kg sedan!!!!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0