Måndag och renovering!!

Idag är det måndag. Undra vad man ska göra idag då. Det jag vet är att jag måste packa mina kläder, smink, ansiktstvätt grejerna mm. Sen ikväll ska jag iväg och träna bodypump. Längtar!!!

Jag håller ju på och göra om mitt rum. Det är färdig målat och så. Så nu letar jag möbler. Jag hittade ett bord på Ikea som jag vill ha. Jag ska ha det som sminkbord framför fönstret. Så jag kan få det lilla solljuset som kommer in i mitt rum. Men så klart så är bordet slut och nu väntar jag bara på att det ska komma in fler. Men får nog börja med att fixa det andra så länge. Jag ska slipa en hylla och sen måla den vit. Jag ska också planera hur jag vill ha möblerat och om det är nå mer möbler jag behöver:) ni ska få se mitt rum när det är klart!!:)

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0