Efter ca 3 veckor<3<3

Imorgon är det tisdag och äntligen har jag inte ont i halsen längre. så imorgon blir det träning<3 nu jävlar tänker jag inte bli sjuk igen på över 1år (hoppas min hosta och min lilla snuva snart är över).
Gud vad jag bara har längtat i vad är det... 3 veckor?? På att få träna bodypump. Det är så roligt. För er som aldrig gjort det. Så borde ni verkligen testa det. Man kan vara nybörjare eller jätte vältränad. Det spelar liksom ingen roll. För man använder ju vikter (man kan även köra utan på vissa grejer). Sen så finns det alltid olika svårighetsgrader på det!!
Men träningen är ju inte förrän på kvällen. Men då kan jag ju packa upp ALLA min kläder mm när jag vaknar. Sen måste jag även ta en dusch. Joo, jag ska ta en dusch på dan även fast jag ska träna på kvällen och ska duscha då också:P man kan ju inte gå med smutsigt hår...

Har ni några tips eller önskemål på vad jag ska blogga om. Så kommentera gärna (kommentera gör man ju anonymt om man inte skriver sitt namn :O)
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0