Hon ger mig viljan och motivationen!!

Imorgon ska jag upp kl 5 för att hinna äta frukost och göra mig klar. För 20 i 6 går bilen mot pappas jobb. Känner att jag måste följa med han för att känna att det blir helg!! Sen så behövs det säkert städas och vattnas blommor. Dom brukar glömma ge dom vatten:(

Har ståt nu på kvällen och gjort lunch till imorgon. Det blir en repris från idag. Fast med paprika också mer kvarg! Sen har jag även gjort mina två mellanmål. Dom är jätte viktig ny när jag håller på att lägga om min kost till det bättre. Glömmer jag dom så kommer jag vara så hungrig när tex lunch kommer så jag kommer dö på natten igen. Imorgon blir det yoghurt, banan, äpple och kanel som ett mellan mål. Och en halv banan som ett på vägen hem i bilen.
Det är så roligt för jag har hittat motivationen till detta i en blogg. Hon som skriver bloggen vill även hjälpa andra med sina mål<3
Pappa och Mia sa idag att jag va mycket gladare och hade mer energi i mig. Känner att detta kommer gå bra.
Sen är det klart att jag kommer fuska lite i början. Men annars kommer jag kanske lägga av på en gång igen. Det har jag gjort förut när jag har testat olika sätt att äta bättre på.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0