Imorgon, då kör vi!

Hejhej Bloggen!
Måste börja blogga mer nu, känner mig dålig.
Men jag ska börja nu..., kan visa en bild på min "outfit" sen i fredags, Halloween på skolan. Men det måste jag göra imorgon för jag har inte bilden här.
Kan säga att jag var på party i fredags, helt ok. I lördags var jag på 60 års fest, mycket trevligt. Och i går sov jag hos Elias. (Så, nu har ni ett litet hum om hur jag började lovet)
Just nu sitter jag i soffan och tittar lite på tv, men funderar på att sova eller göra en manlig vampyr sminkning...men det lutar lite mer åt att sova...ska ändå bara vara hemma imorgon så då har jag all tid i världen till att sminka.
//Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0