Ingen bild och massa text.

Hejhej Bloggen!
Jag känner att jag verkligen inte är bra på attt uppdatera, men jag har ingen tid. Jag sitter inte ens vid datorn på dagarna, jag hinner inte. Men vad tycker ni, vill ni att jag ska börja blogga mycket igen??? 

Just nu sitter jag och pluggar historia, inte så roligt faktiskt...men endast för att det är så jävla mycket arbete inom det. Vi ska inför provet som är på fredag ha:
* läst ca 200 sidor i historia boken
* gjort 140 instuderingsfrågor
* lära oss årtalen då saker inträffar från Antikens Grekland till Stormaktstiden
* massa viktiga personer, begrepp, epoker, perioder, tidslinjer, namna på allt och alla krig och mycket mer....känner att jag valt en plugg linje, men men det är i alla fall roligt.
Sen har vi även tre andra "prov" innan lovet, KÄNNER ATT ETT LOV KOMMER SITTA FINT!!!!!!!!!
Vi har:
Svenska, seminarium av en bok vi läst (fast jag har 300 sidor kvar) trodde det skulle vaar fredag nästa vecka men hon ändrade lite så jag ska vara första gruppen på tisdag -.- = LÄSADJÄÄÄÄVUL i helgen.
Idrotts prov, teoretiskt... det har jag aldrig haft förut, så de kan bli spännande.
Islam, "uppsats/inlämningsuppgift".
        
Så nu har jag fått av mig lite frusteration xD
Vill ni veta något roligare... Jag fick ett A på mitt argumenterande tal i svenskan, som handlade om boxning. Lite stolt, få man vara det? (Jag är ju inget A-barn direkt...så det kom som en chock...)
 
Nu ska jag fortsätta plugga vidare, ha det bra så länge! Och ni får gärna svara på frågan ovan, för isåfall vill jag gärna ha tips på vad jag ska skriva om och så ska jag verkligen försöka hinna med i alla fall två inlägg om dagen!!
//Isabell :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0