Samara!

Hejhej Bloggen!
Var tvungen att kliva upp i vettig tid i dag för att hästarna skulle vara ute innan nio. Så just nu sitter jag bara och slappar lite grann. Funderar på om jag ska städa rummet och sedan baka eller nått annat trevligt. Bil ingen sminkning för det kommer inte att vara någon "utklädnad" imorgon, men det är lugnt jag kanske kan ta den tiden till att plugga...fast det lär jag inte göra, men jag skulle behöva :/
Här har ni bilder, The Ring, Samara.
(Fick tyvärr ingen bra ansiktsbild på sminkningen, så ni får den suddiga och lite "snälla" bilden.)
Jag kan säga att jag förmodligen skrämde flest människor den dagen...elever, lärare och alla på stan kollade väldigt konstigt på mig... Jag vill inte vinna tävlingen för då tror jag att man måste stå framför alla människor i aulan och de vet man aldrig vart det leder... xD Och det var en tjej som var utklädd till hattmakaren (alice i underlandet) hon var grym, sedan var det ett par sminkningar till som var mycket bra... Men jag skulle nästan kunna sätta mig själv på en topp 5, okej 10 bara för att jag inte vill säga att jag är bäst...
Det roliga var att ingen kände igen mig, min lärare visste inte vem jag var förens jag sa det till hononm efter lunchen och Lovisa (min bästis) visste inte heller vem jag var förens jag visade ansiktet helt och pratade med min vanliga röst till henne (de va inte dem ända som kände igen mig).  Hade så sjukt roligt. Alla skrek och sprang :')
//Isabell
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0