Ska försöka hinna med Bloggen!

Hejhej Bloggen!
Förlåt om jag inte har skrivit på några dagar, men har inte sutit vid datorn.
I fredags var jag med Elias, vi red, det gick väl....bra xD
Igår var jag på Barista och fika med mina tjejer, Lovisa, Sofie och Rebecka. Jättehärligt! :)
Efter de gick jag till hemma kväll och mötte upp "gänget" som bestod av mig, Frida, Erik, Hampus och Kevin.
Vi hade myskväll igår, jätte mysigt :D Såg på filmer och hade det allmänt trevligt! 
Sov där och kom hem för drygt en timme sedan. Har precis gjort klart svenska referaten och en annan liten uppgift. 
Får se omjag ger mig in på de argumenterande talet, som även ska skrivas som inlämningsuppgift... Vi får se, annars tar jag det imorgon. Ikväll får jag läsa lite svenska och historia. Känner att det börjar bli ganska mycket plugg!!
Är dock glad över att vi arbetar med fyra ämnen åt gången...hade varit ett helvete med tre språk samtidigt!
Ska nog göra nya naglar ikväll också, om jag hinner... Tänkte kanske ta en liten ridtur också :)
(Ska försöka ladda upp några enstaka bilder från mobilen under kvällen, från denna helg.)
Ha en mysig söndaskväll nu och ladda upp inför en ny vecka med nya tag!
//Isabell :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0