Sorry and Goodnight!

Hejhej Bloggen!
Sitter nu och väntar på att nagellacket ska torka..
Förlåt om jag inte bloggat något alls typ, men jag har varit sjuk i en vecka (två, men var på skolan ändå), börjar entligen känna mig bättre nu. + att jag har haft två prov redan denna vecka, fast det här är ju bara dåliga bortförklaringar. Förlåt helt enkel, men jag har typ inte tid att sitta vid datorn. Men ska försöka fixa det nu :)
Måndags: Matte-prov, gick åt helvete! Kul med F på första provet? Neeeeej!!
Tisdag: Plugga 4 timmar.
Onsdag/Idag: Religions-prov, antingen ägde jag provet totalt eller så gick det helt okej. (svårt att tolka några frågor)
Nu är jag super trött och tänker lägga mig i sängen för att se på lite film :)
Godnatt Bloggen!
//Isabell :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0