This or That!

Hejhej Bloggen!
Jag ser att Rebecka har lagt ut några this or that redan så jag gör väl också dem frågorna då!
 
Jeans eller mjukisbyxor? Jeans (om jag inte ska mysa)
Fest eller myskväll? Beror på, jättesvårt ju... Men Fest
Sommar eller vinter? Sommar
Dator eller tv? Dator
Kompisar eller pojkvän? Den kan jag inte riktigt svara på, båda är lika viktiga :)

Nu är idrotts provet gjort, och det jag klarar nog. Så känner mig ganska lättad. Har bara religionen som jag ska lämna in imorgon, har gjort nästan hela så det kommer nog vara klart innan jag lämnar skolan! Känns AWESOME, för sen är det LOOOOOOV!!!!! Gud vad skönt :D
Och imorgon får jag klä ut mig, wihooo! Kommer inte gå helt all-in men jag får i alla fall sminka mig innan jag åker till skolan. (måste dock kliva upp innan 5 för att hinna xD)

//Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0