MÖRDARLEKEN, sjuk och fråga!

Hejhej Bloggen!
Enligt domaren är jag kvar i spelet, men fick höra idag att jag inte var det enligt nån lärare eller så.. Så jag ska kolla upp allt en gång till på fredag, lär ju "åka ut" då men det gör inget, har liksom smält tanken. Fast jag tror inte min mördare bryr sig om jag lever eller ej, men jag vill kolla upp det.. För jag vill inte vara med på "fusk"... Vore dock tråkigt om jag åkte ut, men men.
Det jag snackar om nu då är ju MÖRDARLEKEN, som vi har på skolan. Alla som vill vara med får det tom. lärare. (idag döda min favo lärare min mördarkompis :/ taskiiiT)
Det går ut på att döda den person som du fått, när du gjort de får du hens offer att döda. Man får endast döda med en penna eller linjal och spelet är igång 24/7 (så ja, man får åka hem till offret för att döda)
Grymt kul eller hur?!?!?!?
Så jag vill ju vara kvar i spelet... Håller tummarna!

Jag kommer inte gå på skolan imorgon, känner mig inte riktigt kry :/ har haft små feber då och då, ont i halsen, ont i huvudet mm.. Inte kul. Så tänkte stanna hemma imorgon och hoppas allt spår av feber försvinner, för jag får inte behandlas med feber och jag har tid imorgon kväll.
Nu är jag jättetrött så funderar på att lägga mig i sängen för att se på film och sova ut :)
//Isabell
Sov sött alla läsare!
Ps. När jag svarar på era frågor.. Får ni svaren då? (för det känns som att "kontakten" försvinner då jag svarat...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0