Sundsvallsgymnasium är ju bra dom!!!

Hej!!
Nu har det äntligen löst sig med skolan och allt:) ska skriva ut mig ur Thorén och skriva in mig på hedbergska eller någon skola på sundsvallsgymnasium. Varför??? Jo, för att Thorén inte har så man kan praktisera på heltid. Så har vi kollat och pratat med hedbergska idag:) och dom kommer kunna lösa det på något sätt. Jag ringde runt direkt när jag kom hem och letade efter praktikplats. Efter att ha ringt på några ställen så har jag nu praktik på Statoil Dingersjö!!!:D
Fatta vad bra. Jag slipper sitta hemma hela dagarna.
Tänk om jag hade vetat helt säkert i våras att jag inte skulle gå i skolan. Då hade jag sökt till hedbergska eller någon annan skola på sundsvallsgymnasium. Kanske hade jag praktiserat i någon vecka nu då. Men men nu är allt bra och jag börjar kl 9 imorgon!:D

/R


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför går du inte i skolan vanligt? Varför har du praktik?

2012-09-11 @ 12:49:48
Postat av: Anonym

Hej, vad får du för studie bidrag? varför inte skita i skolan och försöka få ett jobb nånstans istället för praktik ? :) lycka till

2012-09-12 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0