Varför inte skolan

Fråga: varför är du inte i skolan ?

Svar: som jag skrev i våras så va jag ju inte i skolan. Men jag gjorde det jag behövde för att bli godkänd och vara klar med grundskolan. Jag sökte in på ett gymnasium och nu när skolan började gick jag två dagar. Jag kände att jag inte va redo art sätta mig i skolbänken än. Så just nu håller vi på att leta efter prao. Eller ja prao är ju lätt att hitta:) men det är de att det måste finnas en skola eller kommun bakom. Det är för att försäkringar ska gälla och för att jag ska kunna få mitt studiebidrag ändå! Så nu väntar och pratar vi med folk och jag kommer skriva här i bloggen så fort jag vet mer:)

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0